Νατάσα Σκαφίδα: «Πέρασα επιλόχειο κατάθλιψη – Είχα φτάσει στο σημείο να μη θέλω το παιδί μου!» (βίντεο)
«Ήταν τα πράγματα πάρα πολύ τεταμένα στο σπίτι. Έφτασα σε σημείο να ζητήσω βοήθεια», αποκάλυψε η σύζυγος του Γιάννη Βαρδή για τη δεύτερη γέννα της
Για τη δύσκολη περίοδο που βίωσε μετά τη γέννηση του γιου της μίλησε η Νατάσα Σκαφίδα, αποκαλύπτοντας ότι ήρθε αντιμέτωπη με την επιλόχειο κατάθλιψη και έντονη ψυχολογική πίεση.
«Με τον Γιάννη περάσαμε μια κρίση όταν γέννησα τον γιο μας, το ’19. Εκείνη την περίοδο μετά από λίγες μέρες έχασα τον παππού μου, ενώ στο πρώτο παιδί ήταν όλα τέλεια, μια χαρά. Έπαθα επιλόχειο κατάθλιψη. Είχα φτάσει στο σημείο να μην το θέλω το παιδί, σίγουρα υπάρχουν κοπέλες που έχουν περάσει την ίδια φάση», είπε μιλώντας στο podcast «ga-Ranti» της Αγάθης και της Βαλεντίνης Ράντη.
«Έγινε και αυτό με τον παππού μου, και ήταν τα πράγματα πάρα πολύ τεταμένα στο σπίτι. Έφτασα σε σημείο να ζητήσω βοήθεια. Δηλαδή μιλούσε ο Γιάννης με τη μητέρα μου και λέγανε “τι θα κάνουμε;”. Έλεγα στη μαμά μου, “έλα να το πάρεις. Ειλικρινά έλα να το πάρεις”. Δεν ξέρω τι γύρισε στο κεφάλι μου και το είδα διαφορετικά», συνέχισε, και αναφέρθηκε και στον σύζυγό της, Γιάννη Βαρδή, μιλώντας για τη σχέση του με τον πατέρα του, Αντώνη Βαρδή.
«Εγώ δεν είχα την τύχη να γνωρίσω πολύ τον Αντώνη Βαρδή, τον γνώρισα πολύ λίγο διάστημα, ήταν και άρρωστος. Ζούσε με τον πατέρα του ο Γιάννης τα τελευταία αρκετά χρόνια, ήταν πάρα πολύ δεμένοι, η σχέση τους ήταν ζηλευτή. Οπότε, πραγματικά έχασε τη γη κάτω από τα πόδια του, ήταν κάτι που του στοίχισε πάρα πολύ. Από την ημέρα που μείνανε μαζί και μετά, άρχισε και χτιζόταν η σχέση πατέρα και γιου»…
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.