Ολλανδή beauty influencer με σύνδρομο Down σπάει τα στερεότυπα και ποζάρει στο εξώφυλλο του Glamour

Η πρώτη influencer με σύνδρομο Down που συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες μόδας

Η 26χρονη Enya από το Ρότερνταμ της Ολλανδίας είναι ένα κορίτσι με σύνδρομο Down, που σπάει τα στερεότυπα.

Ονειρεύεται να γίνει η πρώτη διεθνής influencer και μοντέλο με σύνδρομο Down. Η ίδια θέλει να γίνει παράδειγμα για όλους εκείνους, που προσδοκούν να κυνηγήσουν τα όνειρά τους, σε έναν κόσμο πιο φιλικό προς τα άτομα με αναπηρία.

Την αρχή έκαναν τα plus size και τρανς μοντέλα στις πασαρέλες. Τώρα η βιομηχανία ομορφιάς καλωσορίζει και άτομα με αναπηρία.



Πριν από λίγους μήνες, το περιοδικό Glamour της Σκανδιναβίας έκανε πρόταση στην 26χρονη Enya να ποζάρει στο εξώφυλλό της με την ίδια να μην το πιστεύει και να νομίζει ότι ονειρεύεται.

«Δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια τι σημαίνει αυτό για μένα» σημείωσε η ίδια στο Instagram της και μάς έδειξε τη φωτογραφία του εξωφύλλου της.

Είναι η πρώτη φορά που μεγάλο περιοδικό της Σκανδιναβίας επιλέγει ένα κορίτσι με σύνδρομο Down να φιγουράρει στο εξώφυλλό του, οπότε η χαρά της Enya ήταν απερίγραπτη.

H Enya κατέρριψε ένα εμπόδιο για τα άτομα με αναπηρίες στη χώρα της και το εξώφυλλό της στο Glamour ανοίγει τον δρόμο για την ένταξη και την εκπροσώπηση των ατόμων με αναπηρίες στην βιομηχανία ομορφιάς.

Η Εnya αγαπάει τη μόδα και την ομορφιά και ο λογαριασμός της στο Instagram έχει τον τίτλο «Down Syndrome Queen», το οποίο χειρίζεται η μικρότερη αδελφή της, Céline. Οι δυο τους είναι πολύ αγαπημένες και ελπίζουν να συνεργαστούν στο μέλλον επαγγελματικά.

Η 26χρονη έχει 72.000 followers και δημοσιεύει στιγμές από την καθημερινότητά της και beauty tips που αφορούν το μακιγιάζ. Η Enya θέλει να εμπνεύσει τον κόσμο με τη δουλειά της, να δώσει ελπίδα, να ψυχαγωγήσει και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για τα άτομα με αναπηρίες. «Ο κόσμος πρέπει να μάθει τι σημαίνει να έχεις σύνδρομο Down» δηλώνει η ίδια και δίνει την πιο ωραία συμβουλή: «Προσπαθήστε να κάνετε τη ζωή ένα μεγάλο πάρτι!».

«Η μεγαλύτερη μάχη είναι να κάνεις τις εταιρίες να καταλάβουν πως η διαφορετικότητα είναι το μέλλον και πως δεν πρέπει να φοβούνται να χρησιμοποιήσουν σε καμπάνιες εμένα και άλλα μοντέλα, που είναι διαφορετικά», λέει η 26χρονη.

Ίσως σας ενδιαφέρουν