Ζέτα Μακρυπούλια: «Από τη συγκεκριμένη δεν θα ξαναχάσω πτήση, από άλλη θα δούμε!»

Δείτε βίντεο με τις δηλώσεις της ηθοποιού μπροστά στην κάμερα

Για το περιστατικό με την πτήση την οποία έχασε και το ξέσπασμα της κατά της αεροπορική εταιρείας που είχε προκαλέσει αντιδράσεις πριν από λίγο καιρό, ρωτήθηκε η Ζέτα Μακρυπούλια

«Αν στεναχωρήθηκα με ρωτάς; Όχι ένιωσα καλά, ήταν συγκεκριμένος ο λόγος που το έκανα. Ό, τι παραπλήσιο πήγε να γίνει, δεν με αφορά. Αλλά έμαθα ότι γίνονται πια ανακοινώσεις. Από τη συγκεκριμένη (εταιρεία) δεν θα ξαναχάσω πτήση, από άλλη θα δούμε» δήλωσε μπροστά στις κάμερες.

{“@context”:”http://schema.org”,”@type”:”VideoObject”,”name”:”Ζ. Μακρυπούλια: «Ένιωσα καλά με ό, τι έγινε με την αεροπορική»”,”description”:”Η Ζέτα Μακρυπούλια αναφέρεται στο περιστατικό με την αεροπορική εταιρεία ενώ αναφέρθηκαν – τόσο η ίδια όσο και ο Χρήστος Λούλης – στη συνεργασία τους. Τι απαντά η ηθοποιός για όσα ακούγονται αναφορικά με την παρουσίαση του «YFSF». “,”thumbnailUrl”:”https://i1thumbs.glomex.com/dC1jOWJwdjB6M210Z3gvMjAyMy8wNi8yOC8wNS8xM18yNl82NDliYzE3NmI1Y2JlLmpwZw==/profile:player-960×540″,”duration”:”PT1M58S”,”uploadDate”:”2023-06-28T05:15:44.000Z”,”embedUrl”:”https://player.glomex.com/integration/1/iframe-player.html?integrationId=40599v17l28y0qoz&playlistId=v-cto0wc6fig3t”,”provider”:{“@type”:”Organization”,”name”:”glomex GmbH”,”logo”:{“@type”:”ImageObject”,”url”:”https://player.glomex.com/[email protected]”,”width”:136,”height”:146}}}

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Το επεισόδιο με την χαμένη πτήση

Η Ζέτα Μακρυπούλια ετοιμαζόταν να ταξιδέψει στη Σάμο, όμως τελικά έχασε την πτήση της, χωρίς να… την ενημερώσει κανείς! Στο βίντεο που δημοσίευσε αναφέρει τι ακριβώς συνέβη και τονίζει πως βρισκόταν στο αεροδρόμιο αρκετή ώρα πριν αναχωρήσει το αεροπλάνο.

Οι δηλώσεις της έγιναν ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο Twitter, με τους χρήστες να παίρνουν θέση και να ασκούν σκληρή κριτική στην ηθοποιό και παρουσιάστρια.

«Εγώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στην Σάμο»

Αρχικά έγραψε: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».

«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», σημείωνε.

Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.

«Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ». “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα». Μου απαντούν λοιπόν, ότι δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση, Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», εξηγεί.

«Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», περιέγραφε.

Τέλος, είχε θέσει δύο απορίες στο κοινό της, ενώ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την πτήση.

«Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είχε πει στο τέλος.

Τι είχε απαντήσει η εταιρεία Sky Express

«Καθημερινά οι άνθρωποί μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας τόσο στο έδαφος όσο και κατά την πτήση» είχαν αναφέρει στελέχη της αεροπορικής εταιρείας Sky Express οι οποίοι είχαν κληθεί να σχολιάσουν την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια.

Ίσως σας ενδιαφέρουν