Μητσοτάκης στην ΚΟ της ΝΔ: Να μην ανασταλεί το μεταρρυθμιστικό έργο της κυβέρνησης λόγω covid
«Το έχω πει πολλές φορές, το ξαναλέω και σήμερα, προφανώς και δεν επαναπαυόμαστε. Δεν εφησυχάζουμε από τις δημοσκοπήσεις»
Την ικανοποίησή του για τη λειτουργία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ εξέφρασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης που προεδρεύει μέσω τηλεδιάσκεψης στη σημερινή συνεδρίασή της, επισημαίνοντας ταυτόχρονα πως δεν πρέπει να υπάρξει εφησυχασμός.
«Μας έτυχαν πολλά μαζεμένα, θέλω όμως να εκφράσω την απόλυτη ικανοποίησή μου από τον τρόπο λειτουργίας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, διότι σε δύσκολες συνθήκες και με τη Βουλή να λειτουργεί με άλλους κανόνες, μπορέσαμε και τηρήσαμε τον κοινοβουλευτικό μας προγραμματισμό σχετικά με την ψήφιση πολύ σημαντικών νομοσχεδίων. Και θα κινηθούμε ακριβώς στους ίδιους ρυθμούς, όπως έχω προδιαγράψει και στην ομιλία μου στη Θεσσαλονίκη και για το επόμενο εξάμηνο», τόνισε ο πρωθυπουργός προς τους βουλευτές της ΝΔ, αναφερόμενος στις πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η χώρα.
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.