Ολοκληρώθηκε η ορκωμοσία του νέου κυβερνητικού σχήματος – Τετ α τετ Μητσοτάκη-Ιερώνυμου (pics)

Ορκίστηκαν οι νέοι υπουργοί, αναπληρωτές υπουργοί και υφυπουργοί - Τη χρυσή τομή για τα Θεοφάνια ψάχνουν κυβέρνηση και εκκλησία

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Ολοκληρώθηκε στις 12:35 η ορκωμοσία των νέων υπουργών και υφυπουργών ενώπιον της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, η οποία πραγματοποιήθηκε σε τρεις ομάδες, λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Η είσοδος των νέων υπουργών έγινε από την πλαϊνή είσοδο της Βασιλέως Γεωργίου και αφού υποβλήθηκαν στο τεστ και ήταν αρνητικό μπήκαν στο Προεδρικό Μέγαρο για τη συνέχιση της διαδικασίας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης