Πατούλης: Στόχος μας να γίνει η Αττική τουριστικός προορισμός 12 μήνες το χρόνο

Ο περιφερειάρχης Αττικής επιμελήθηκε άρθρο στο περιοδικό Forbes της εφημερίδας «ΚΕΦΑΛΑΙΟ»

Τη στρατηγική που σχεδίασε και υλοποιεί η Διοίκηση της Περιφέρειας με στόχο να γίνει η τουριστική επανεκκίνηση της Αττικής στη μετά-covid εποχή ανέπτυξε ο Γιώργος Πατούλης σε άρθρο του που φιλοξενείται στο περιοδικό Forbes της εφημερίδας «ΚΕΦΑΛΑΙΟ».

Παράλληλα, ο περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι στόχος είναι η Αττική να γίνει ένας δημοφιλής προορισμός που θα προσελκύει επισκέπτες 12 μήνες το χρόνο.

«Το μεγάλο μας στοίχημα είναι η ασφάλεια»

Ο κ. Πατούλης υπογραμμίζει, μεταξύ άλλων, πως ισχυρή βάση για να μπορέσει αυτός ο «ξεχωριστός» τόπος, να προσφέρει στους επισκέπτες του απεριόριστες και υψηλής ποιότητες επιλογές σε όλα τα επίπεδα, την ταυτότητα του ελκυστικού τουριστικού προορισμού , δώδεκα μήνες το χρόνο, είναι η ασφάλεια. «Πλέον για μας το μεγάλο στοίχημα είναι ένα: να καταστήσουμε την Αττική το καλοκαίρι που μας έρχεται, ασφαλή τουριστικό προορισμό» αναφέρει χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη του στόχου είναι να θωρακιστεί υγειονομικά την Αττική. «Προσπάθεια που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη και αποδίδει μέχρι στιγμής άριστα αποτελέσματα», σημειώνει.

Παράλληλα τονίζει τη σημασία να δημιουργηθεί ένα ισχυρό brand, επαναπροσδιορίζοντας την τουριστική ταυτότητα όλης της Αττικής, αναδεικνύοντας την ως μια αιώνια μητρόπολη του κόσμου, με «βαριά» ιστορική κληρονομιά. Αλλά κι ως έναν σύγχρονο, κοσμοπολίτικο προορισμό, που μπορεί να καλύψει τις επιθυμίες και του πιο απαιτητικού επισκέπτη προσφέροντας του ασφάλεια , πολλές και ποιοτικές επιλογές , σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος.

«Στον πυρήνα της πολιτικής μας η ενίσχυση του θεματικού τουρισμού»

Αναφερόμενος στην στρατηγική που εφαρμόζει η Περιφέρεια την τελευταία χρονιά, ο κ. Πατούλης υπογραμμίζει ότι αυτή προσαρμόστηκε στις προκλήσεις του Ψηφιακού Τουρισμού, αλλά και στις νέες επιλογές του τουριστικού κοινού, όπως αυτές διαμορφώνονται οδεύοντας προς την μετά-COVID εποχή και εκφράζει την αισιοδοξία του ότι το 2021 και κυρίως το 2022, θα δώσει την ευκαιρία στον τουρισμό μας να ζωντανέψει και στην Αττική να κερδίσει άξια την θέση της μεταξύ των πλέον δημοφιλών διεθνώς προορισμών.

Έμφαση, όπως ανέφερε δίνεται στην ενίσχυση του θεματικού τουρισμού, με στόχο

να αξιοποιηθεί «το τουριστικό προϊόν μας ως εργαλείο μόνιμης οικονομικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης, που θα λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής ισχύος δημιουργώντας συνθήκες προόδου και ευημερίας για τους κατοίκους της».

«Βασικοί άξονες του σχεδιασμού της Περιφέρειας»

Στη συνέχεια ο κ. Πατούλης επισήμανε πως στόχος είναι να αξιοποιηθεί κάθε διαθέσιμο χρηματοδοτικό εργαλείο αλλά και να ενισχυθούν συνέργειες με ιδιώτες επενδυτές, που εμπιστεύονται το «προϊόν Αττική» και συνόψισε τους άξονες πάνω στους οποίους θα δομηθούν οι δράσεις της Περιφέρειας στους εξής:

Οι δράσεις μας εστιάζουν σε τρεις άξονες.

  • Στην υλοποίηση έργων που ενισχύουν τον «πράσινο χαρακτήρα» της Αττικής και προωθούν ένα βιώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον μοντέλο ανάπτυξης.
  • Στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς , αρχαίας και νεότερης, υλοποιώντας εμβληματικά έργα, τα οποία προσδίδουν ιδιαίτερη υπεραξία στο πολιτιστικό κεφάλαιο, το τουριστικό προϊόν αλλά και στην οικονομία της Αττικής.
  • Στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Περιφέρειας μας όσον αφορά τις φυσικές της ομορφιές. Η ανάδειξη αυτή περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή τουριστική καμπάνια, που προβάλλει αυτές τις ομορφιές. Αλλά και μεγάλα έργα και παρεμβάσεις για τη βελτίωση των υποδομών, των θαλάσσιων και οδικών μεταφορών, της αναδιαμόρφωσης των παραλιακών μετώπων, της βελτίωσης της προσβασιμότητας σε χώρους υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος.

Ίσως σας ενδιαφέρουν