ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Ελλάδας στην Κίνα

Αφορμή για την πραγματοποίησή της καμπάνιας αποτέλεσε η πανδημία της Covid-19 και κεντρικός άξονάς της ήταν το στοιχείο της «ονειροπόλησης»

Η Ελλάδα είχε σημαντική προβολή στην Κίνα μέσα από τη συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας στη διαδικτυακή καμπάνια #Thinkingofyou, που διοργάνωσε τον Ιούνιο και τον Ιούλιο η κινεζική εταιρεία Dragon Trail Interactive. Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης Wechat και Weibo, με τον επίσημο λογαριασμό της στο Weibo να έχει έως τώρα 11.645.000 views και περισσότερα από 10.000 discussions.

Η ελληνική συμμετοχή υλοποιήθηκε χωρίς κόστος και περιλάμβανε την παροχή βίντεο με ποικίλα θέματα (Αθήνα, γαστρονομία, πολιτισμός, φύση κ.ά.) και φωτογραφιών από διάφορα ελληνικά τοπία, καθώς και την αναπαραγωγή (re-post) των σχολίων των χρηστών από τα social media της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας.

Αφορμή για την πραγματοποίησή της καμπάνιας αποτέλεσε η πανδημία της Covid-19 και κεντρικός άξονάς της ήταν το στοιχείο της «ονειροπόλησης» (#Thinkingofyou) με την ταυτόχρονη πρόσκληση προς το κινεζικό κοινό να παραμείνει σε επαφή με τους δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς.

Ίσως σας ενδιαφέρουν