Ποιες τάσεις επικρατούν στα Social Media φέτος

Ποια πλατφόρμα «κλέβει» την αίγλη από το Instagram;

Δεν υπάρχει άνθρωπος επί γης που να μην σπαταλά πολύ ή λίγο από τον χρόνο του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για τους περισσότερους εξάλλου είναι συνδεδεμένα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με την εργασία τους, οπότε αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητα τους.

Ωστόσο όπως τα χρόνια περνούν και οι μεταλλάξεις του κορωνοϊού αλλάζουν όνομα, έτσι και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (τα περιβόητα social media) εμφανίζονται ολοένα νέες τάσεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς η εικόνα τους για το 2022 θα διαμορφωθεί ως εξής:

Το ΤικΤοκ θα κλέψει την παράσταση

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Μέχρι σήμερα το Instagram είναι το δημοφιλές μέσο των πολλών, ωστόσο το 2022 το TikTok θα είναι η πλατφόρμα επικοινωνίας που θα προτιμούν οι περισσότεροι.

Τα μικρά δίκτυα θα «κλέβουν» διαφημίσεις

Το μέχρι χθες μικρό TikTok δεν είναι η μόνη πλατφόρμα που προσελκύει την προσοχή των πελατών και των εταιρειών. Τη νέα χρονιά σημαντικό μερίδιο της διαφημιστικής πίττας θα «κλέβουν» το Pinterest και το Snapchat.

Αγορές μέσω social media

Οι εταιρείες χρησιμοποιούν εδώ και καιρό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Instagram, Pinterest και Facebook) για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Το 2022 αυτός θα είναι ο κατεξοχήν τρόπος πώλησης τους.

Η κυριαρχία των video

Τα video έχουν αναδειχτεί σε δημοφιλή τρόπο επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με έρευνα της Cisco το 2022 το 82% όλου του online περιεχομένου θα είναι video.

Ακουστικές «συναντήσεις»

Το 2020 το Clubhouse κέρδισε το κοινό, γι’ αυτό και το 2021 το Facebook παρουσίασε στις ΗΠΑ τα Live Audio Roomes και τα podcasts. Το 2022 το 74% των σχετικών εταιρειών σκοπεύουν να επενδύσουν στην ακουστική αυτή επικοινωνία.

Το boom της επαυξημένης πραγματικότητας

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα ενσωματώσουν το 2022 περισσότερες τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εικονικής πραγματικότητα (VR) προσφέροντας στους χρήστες τους καλύτερες και άκρως ενδιαφέρουσες εμπειρίες.

Επάγγελμα influencer

Μπορεί να κατακρίθηκε από πολλούς αλλά και τη νέα χρονιά το επάγγελμα του influencer και το σχετικό μάρκετινγκ θα κάνει χρυσές δουλειές.

Instagram & Twitter

Μπορεί η εποχή της δόξας τους να έφυγε με τον καινούργιο χρόνο, ωστόσο τα δύο αυτά μέσα θα εξακολουθήσουν και το νέο έτος να είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Ίσως σας ενδιαφέρουν