Β.Κικίλιας: «Η Ελλάδα αποτελεί ένα από τα πρώτα τουριστικά brand παγκοσμίως»

Ο Υπουργός Τουρισμού μίλησε στο τηλεοπτικό δίκτυο SKY News για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού και την σημασία της βρετανικής αγοράς

Την επιτυχημένη προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης για την ανάκαμψη του τουρισμού μετά την πανδημία, τη νέα εθνική στρατηγική για ένα σύγχρονο «τουριστικό μοντέλο», την βιώσιμη ανάπτυξη και την ιδιαίτερη σημασία της βρετανικής αγοράς μίλησε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή «Breakfast show» του βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου SKY News.

«Η Ελλάδα είναι ένα “state of mind”…Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα οι Έλληνες έχουμε μάθει να προσφέρουμε τη φιλοξενία μας, είναι μέρος της κουλτούρας και του DNA μας» δήλωσε ο Υπουργός Τουρισμού και συμπλήρωσε: «Η Ελλάδα αποτελεί ένα από τα πρώτα τουριστικά brand παγκοσμίως, και ανοίγει το δρόμο προς τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη».

Όπως ανέφερε ο χαρακτηριστικά ο Βασίλης Κικίλιας σχετικά με τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, «η μετάβαση πως τον βιώσιμο τουρισμό δεν είναι καθόλου εύκολος δρόμος, πρέπει να γίνεται ένα βήμα τη φορά» και υπογράμμισε ότι «η Ελλάδα έχει εντάξει στο πρόγραμμά της την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών αλλά και τη διαχείριση των ιδιωτικών επενδύσεων».

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Ειδικά για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη μίλησε για την καμπάνια που έχει οργανώσει η Ελλάδα για το 2023 με θέμα ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, φιλικό στο περιβάλλον και με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Επίσης, αναφέρθηκε με έμφαση στην ελληνική πρωτοβουλία «eco islands», το καινοτόμο και πρωτοποριακό πρόγραμμα για τα ελληνικά νησιά με στόχο την ενεργειακή αυτονομία από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, κάνοντας ειδική μνεία στη Σύμη, την Χάλκη και την Αστυπάλαια που εντάχθηκαν πέρυσι και στην προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνσης να επεκταθεί το πρόγραμμα και σε ξενοδοχεία, συγκροτήματα, καθαρές παραλίες και καθαρές πόλεις.

Με την ευκαιρία αυτή, ο Υπουργός Τουρισμού έκανε αναφορά και στην συμβολή των αερομεταφορών και των επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου στην κοινή προσπάθεια για την βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος, τονίζοντας πως οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει «να λαμβάνουν υπόψη τις εκπομπές άνθρακα» καθώς και «τα ξενοδοχεία που πρέπει να παίρνουν μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος».

Τέλος, σε σχετική ερώτηση ο Βασίλης Κικίλιας τόνισε την εξαιρετική διαχρονική σχέση Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου καθώς και την ιδιαίτερη σημασία της βρετανικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό. Όπως είπε σχεδόν 3 εκατομμύρια Βρετανών επισκέφτηκαν φέτος την Ελλάδα, και αυτό δείχνει την αγάπη που δείχνουν οι Βρετανοί τουρίστες για τα ελληνικά νησιά και για την ηπειρωτική Ελλάδα, όπως και για την ελληνική γαστρονομία.

Παράλληλα, επισήμανε παράλληλα την επέκταση των πτήσεων προς Ελλάδα μέχρι τον Νοέμβριο και την έναρξη της τουριστικής σεζόν νωρίτερα, από τον Απρίλιο, τονίζοντας δε ότι «η Ελλάδα είναι ένας υπέροχος προορισμός ακόμα και για το σαββατοκύριακο»: το λεγόμενο «Greekend». Έναν συνδυασμό των αγγλικών λέξεων «Greek» και «Weekend», που δημιουργήθηκε φέτος για νέα καμπάνια του ΕΟΤ με κεντρικό σύνθημα «Greekend: End your week like a Greek».

Στόχος του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα Greekend», ένα «αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο» στις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας βρίσκεται ήδη στο Λονδίνο για την Διεθνή Έκθεσης Τουρισμού «World Travel Market» (WTM) η οποία ξεκίνησε σήμερα και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη το βράδυ.

Ίσως σας ενδιαφέρουν