Εκσυγχρονισμός στο Hyundai i30

Η γκάμα αμαξωμάτων περιλαμβάνει τα hatchback, fastback και tourer, ενώ ο πιο σπορτίβ προσανατολισμός εντοπίζεται στις εκδόσεις N Line

Με το λανσάρισμά του να έχει γίνει πίσω στο 2007, το μικρομεσαίο βρίσκεται ήδη στην 3η γενιά του που είδαμε για πρώτη φορά το 2017. Με τον ανταγωνισμό από Toyota Corolla, Volkswagen Golf, Ford Focus και Opel Astra να αποδεικνύεται έντονος, κρίθηκε αναγκαίο και ένα ακόμα φρεσκάρισμα για το ιδιαίτερα δημοφιλές κορεάτικο μικρομεσαίο.

Ο αέρας ανανέωσης επικεντρώνεται στις σχεδιαστικές αλλαγές που το καθιστούν πιο μοντέρνο και δυναμικό, στις τεχνολογικές αναβαθμίσεις, τα νέα συστήματα ασφαλείας, αλλά και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Οι αλλαγές εξωτερικά περιλαμβάνουν επανασχεδιασμένη εμπρός γρίλια και προφυλακτήρα με νέα πλαίσια στους προβολείς ομίχλης, ενώ νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω που είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις. Η γκάμα αμαξωμάτων περιλαμβάνει τα hatchback, fastback και tourer, ενώ ο πιο σπορτίβ προσανατολισμός εντοπίζεται στις εκδόσεις N Line. Οι τελευταίες διαθέτουν πιο σκούρες πινελιές στις πλαϊνές εισαγωγές και νέο σχεδιασμό στα πλαϊνά σπόιλερ, ενώ νέες είναι και οι ζάντες 17 και 18 ιντσών σε αυτές τις εκδόσεις.

Οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό συμπεριλαμβάνουν την έγχρωμη οθόνη LCD 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων (ο οποίος προαιρετικά είναι πλήρως ψηφιακός 10,25 ιντσών).

Στο μενού του συστήματος πολυμέσων περιλαμβάνονται πλέον και οι ασύρματες αναβαθμίσεις χαρτών (Οver-Τhe-Air ή OTA αν θέλετε), ενώ οι επιβάτες έχουν διαθέσιμες συνολικά 6 θύρες φόρτισης USB–C (3 εμπρός και 3 πίσω).

Σημαντικές είναι και οι αναβαθμίσεις στον τομέα της ασφάλειας Hyundai Smart Sense. Στο μεγάλο κατάλογο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού προστίθενται τα συστήματα Lane Following Assist (LFA) και Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), ενώ προαιρετικά υπάρχει και το Highway Driving Assist.

Τα μηχανικά σύνολα παραμένουν ως έχουν, με τον 1.0 Turbo 120 ίππων να βρίσκεται στη βάση της γκάμας και τις εκδόσεις N-Line να εφοδιάζονται με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.5 που αποδίδει 160 ίππους. Αμφότεροι συνδυάζονται με 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

 

Ίσως σας ενδιαφέρουν