Δήμος Αθηναίων: Ρύθμιση για όλες τις οφειλές, με λίγα «κλικ» και μέχρι 100 δόσεις

Νέα ψηφιακή υπηρεσία για επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα – Υπολογίζει το σύνολο της οφειλής και τον μέγιστο αριθμό δόσεων

Μια νέα ψηφιακή υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων δίνει τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις να υποβάλουν ηλεκτρονικά, και χωρίς καμία ταλαιπωρία, αιτήσεις για τη ρύθμιση κάθε είδους οφειλής: Από τα δημοτικά τέλη μέχρι και τις κλήσεις για παράνομη στάθμευση.

Όσοι επιθυμούν να ενταχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις της κείμενης νομοθεσίας για ρύθμιση των οφειλών τους μπορούν να μπαίνουν στην πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου στη διεύθυνση: https://eservices.cityofathens.gr και να επιλέγουν την ψηφιακή υπηρεσία: Αίτηση για ρύθμιση οφειλών (Ν. Ν. 4764/2020).

Εν συνεχεία, οι ενδιαφερόμενοι κάνοντας χρήση των κωδικών Taxisnet που διαθέτουν, θα πρέπει να ανεβάσουν τα απαραίτητα -κατά περίπτωση- δικαιολογητικά με βάση τις υποδείξεις της πλατφόρμας.

Ακολούθως, οι υπηρεσίες του Δήμου θα διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση και θα ενημερώνουν τον αιτούντα αναλυτικά, για το συνολικό ποσό της οφειλής (τέλη, πρόστιμα, προσαυξήσεις), καθώς και για τον μέγιστο αριθμό δόσεων με τις οποίες μπορεί να ρυθμιστεί η οφειλή.

Βάσει της υφιστάμενης ρύθμισης για τις οφειλές, οι δόσεις και το ποσοστό της έκπτωσης μπορούν να διαμορφωθούν ως εξής:

α) Εάν εξοφληθούν εφάπαξ, απαλλαγή κατά ποσοστό 100%

β) Εάν εξοφληθούν σε 2 έως 24 δόσεις, απαλλαγή κατά ποσοστό 80%

γ) Εάν εξοφληθούν σε 25 έως 48 δόσεις, απαλλαγή κατά ποσοστό 70%

δ) Εάν εξοφληθούν σε 49 έως 72 δόσεις, απαλλαγή κατά ποσοστό 60%

ε) Εάν εξοφληθούν σε 73 έως 100 δόσεις, απαλλαγή κατά ποσοστό 50%

Ο ενδιαφερόμενος αφότου ενημερωθεί μέσω της πλατφόρμας, θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον αριθμό των δόσεων, καθώς και το ποσό της δόσης που επιθυμεί.

«Γνωρίζουμε ότι χιλιάδες άνθρωποι που βρέθηκαν με μια μικρή ή μεγαλύτερη οφειλή -εξαιτίας και της πανδημίας- θέλουν να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητές τους. Η νομοθεσία, τούς δίνει τη δυνατότητα κι εμείς είχαμε υποχρέωση να κάνουμε τη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο απλή, σύντομη και χωρίς ταλαιπωρία. Ο Δήμος, κάνει ψηφιακά «άλματα» για να υλοποιήσει τον σχεδιασμό του, και να αλλάξει το υπόδειγμα εξυπηρέτησης, από τα γκισέ και την ταλαιπωρία στην άνεση και την ταχύτητα. Εξελισσόμαστε και γινόμαστε κάθε μέρα πιο αποτελεσματικοί», τονίζει ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Ποιοι και για ποιες οφειλές μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση ρύθμισης

Ίσως σας ενδιαφέρουν