Nrg: Θα φορτίζει με πανελλαδικό δίκτυο ταχυφορτιστών, όλο το εθνικό δίκτυο

Δείτε επίσης

Για την ηλεκτροκίνηση, που αποτελεί στρατηγική επιλογή της ελληνικής κυβέρνησης στην πορεία προς το μέλλον των μετακινήσεων, έκανε λόγο η γενική γραμματέας Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Αλεξάνδρα Σδούκου, κατά τη παρουσίαση ενός από τα μεγαλύτερα και αναπτυσσόμενα δίκτυα ταχυφορτιστών.

«Παρέχουμε την ενέργεια του μέλλοντος σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, σε όλο το Εθνικό μας δίκτυο», είπε ο γενικός διευθυντής της nrg Αναστάσιος Λωσταράκος, παρουσία του διευθυντή Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ηλία Πετρή, αποκαλύπτοντας τη νέα ολοκληρωμένη στρατηγική του Ομίλου Motor Oil.

Στην ομιλία της η κ. Σδούκου, ανέφερε πως: «Σήμερατο ταξίδι από την Καλαμάτα στην Ξάνθη κοστίζει με ένα συμβατικό όχημα σε καύσιμα 120 ευρώ. Το ίδιο ταξίδι με ένα νέας τεχνολογίας ηλεκτρικό ΙΧ κοστίζει 50 ευρώ με τις τρέχουσες τιμές, ενώ υπάρχει και το περιβαλλοντικό σκέλος αφού το ένα εκλύει στην ατμόσφαιρα 240 κιλά CO2 και το άλλο 20 κιλά».

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Συνεχίζοντας, η γενική γραμματέας εστίασε στα κίνητρα των επιδοτήσεων και της φορολόγησης για την αγορά ηλεκτρικού ΙΧ, που έχουν προσελκύσει 7.500 χρήστες, όταν στο τέλος του 2019 ήταν μόνο 700, ενώ σημείωσε πως πρόσφατα η ΕΕ διπλασίασε τον στόχο της για την ηλεκτροκίνηση, κάνοντας λόγο για 3.500.000 σημεία φόρτισης ως το 2030 και 80 δις. ευρώ επενδύσεις για όλες τις αναγκαίες υποδομές.

Ολοκληρώνοντας η κ. Σδούκου, επισήμανε ότι: «Μέσα στην πανδημία, οι πολίτες αγκάλιασαν την πρωτοβουλία μας για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης μέσω μιας δέσμης άμεσων και έμμεσων κινήτρων.

Επόμενος μεγάλος μας στόχος είναι η δημιουργία ενός επαρκούς και προσβάσιμου δικτύου υποδομών φόρτισης σε όλη την επικράτεια, project για το οποίο θα αξιοποιήσουμε καταρχήν πόρους 80 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα θα είναι καταλυτικός. Πρωτοβουλίες, όπως αυτή που παρουσίασε σήμερα η nrg, δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στον σχεδιασμό μας και θέτουν τις βάσεις για να γίνει το ταξίδι μας στην ηλεκτροκίνηση πραγματικότητα».

Παίρνοντας τον λόγο, ο κ. Λωσταράκος, υποστήριξε ότι: «Στόχος αυτής της νέας εποχής είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας λύσεις για κάθε τους ενεργειακή ανάγκη», προσθέτοντας πως στο νέο ενεργειακό περιβάλλον, το στοίχημα της μετάβασης είναι υπόθεση όλων.

Όσον αφορά την ασταθή πορεία της αγοράς ενέργειας, που κρύβει μεγάλη αβεβαιότητα, διευκρίνισε ότι οφείλεται εν πολλοίς στις τιμές του φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η έκβαση αυτή της μάχης θα κριθεί από την πορεία του Nord Stream 2 και την δυνατότητα της Ευρωπακής Ένωσης να αποκτήσει επαρκείς ποσότητες φυσικού αερίου, λέγοντας ότι: «Αν δεν βρεθεί λύση σε αυτό το επίπεδο, τότε θα πρέπει να προβληματιζόμαστε», διαμηνύοντας πως ακόμη και αν η αγορά ισορροπήσει δεν θα είναι όπως πριν την κρίση.

Για να συμπληρώσει: «Μπαίνουμε στην πιο δύσκολη περίοδο του χρόνου που η ζήτηση αυξάνεται λόγω του κρύου. Αυτό θα γεννήσει και πρόσθετες ανάγκες χρηματοδότησης που μπορεί να απορροφήσουν επιπλέον 400 εκατ. ευρώ απ’ όσα ανακοινώθηκε μέχρι σήμερα ότι θα δοθούν σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις».

Από την πλευρά του, ο κ. Πετρής, κατά την παρουσίαση της νέας υπηρεσίας incharge σημείωσε: «H ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, το οποίο η nrg κάνει πραγματικότητα σήμερα, με το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ελλάδα.

Το μέλλον στην Ευρώπη δείχνει την ηλεκτροκίνηση. Τα περίπου 1,5 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα θα αγγίξουν έως το 2025 τα 70 εκατ. Στην Ελλάδα, αναμένεται μέχρι το 2030, 1 στα 3 αυτοκίνητα που πωλούνται να είναι ηλεκτρικά, ξεπερνώντας σε αριθμό τα 300.000 οχήματα.

Όσοι κάνουν σήμερα τη μετάβαση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μπορούν πλέον να αισθάνονται άνετα, αφού το δίκτυο σταθμών φόρτισης incharge θα τους εξυπηρετεί με επάρκεια και αρτιότητα, παρέχοντας το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ελλάδα.

Οι ταχυφορτιστές τoυ δικτύου incharge, εγκατεστημένοι σε στρατηγικά σημεία των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου και είναι ικανοί να φορτίσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του σε λιγότερο από μισή ώρα»

Στην εκδήλωση όλα τα παραπάνω αποκαλύφθηκαν με την παρουσίαση ενός πραγματικού ταξιδιού στο Μέτσοβο, από νικητή του διαγωνισμού της εταιρείας, ο οποίος κατάφερε να ταξιδέψει και να φτάσει γρήγορα και άνετα στον απομακρυσμένο προορισμό του, χρησιμοποιώντας το μοναδικό δίκτυο ταχυφορτιστών της nrg στο εθνικό δίκτυο.

Οι ταχυφορτιστές που παρουσίασε η εταιρεία, είναι εγκατεστημένοι σε στρατηγικά σημεία των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου και είναι ικανοί να φορτίσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του σε λιγότερο από μισή ώρα.

Στόχος της nrg είναι να εγκαταστήσει σημεία φόρτισης σε πάνω από 100 πρατήρια έως τα τέλη του έτους, αποτελώντας ένα ολοκληρωμένο πάροχο ενέργειας που θα μπορεί να καλύψει κάθε ενεργειακή ανάγκη.

Η εταιρεία θα αναπτύξει το νέο δίκτυο αφενός μέσα από τις υποδομές των πρατηρίων καυσίμων της Avin και της Shell αφετέρου μέσω εμπορικών συμφωνιών με αλυσίδες και επιχειρήσεις.

Τις επόμενες μέρες πρόκειται να ανακοινωθεί μία μεγάλη συμφωνία. Για την εξυπηρέτηση των χρηστών έχει δημιουργηθεί ειδική εφαρμογή η οποία προσφέρεται μέσω web αλλά και κινητών τηλεφώνων.

Ίσως σας ενδιαφέρουν