Παρωδούν αφίσες της Disney για να στείλουν κοινωνικό μήνυμα (pics)

Σουπερμάρκετ στην Αυστραλία χρησιμοποιεί πλαστικά παιχνίδια, για να προωθήσει τα προϊόντα του, κάτι που είναι επιβλαβές για το περιβάλλον

Πέρυσι, οι Alex Wadelton και Tom Whitty εγκαινίασαν το πρότζεκτ «Μελλοντική Χωματερή» για να αντιδράσουν στην πολιτική σουπερμάρκετ της Αυστραλίας που χρησιμοποιούν πλαστικά παιχνίδια ως δέλεαρ για να πωλούν προϊόντα τους.

Βλέποντας ότι η τακτική αυτή δεν άλλαξε ουσιωδώς, το δίδυμο των δημιουργών αποφάσισε να ανασκουμπωθεί με «ooshies» της Disney.

Για να αναδείξουν τις μακρόχρονες επιπτώσεις που έχει στο περιβάλλον η προώθηση αυτών των προϊόντων, πήραν κλασικές αφίσες ταινιών της Disney και της «επανερμήνευσαν», βάζοντας αυτά τα πλαστικά παιχνιδάκια στη θέση των βασικών χαρακτήρων:

Η «Finding Nemo (Ψάχνοντας τον Νέμο)» έγινε «Chocking Nemo (Πνίγοντας τον Νέμο)». Η «Toy Story (Η Ιστορία των Παιχνιδιών)» μετονομάστηκε σε «Destroy Story (Ιστορία των Καταστροφών)».

Σε μία από τις αφίσες αναγράφεται «Μια ερωτική ιστορία με οικονομικό κέρδος. Και περιβαλλοντικό μπελά», παίζοντας με τις λέξεις «gain» και «pain». Σε άλλη, αναγράφεται «Ψάχνοντας μια φιλική στο περιβάλλον προώθηση προϊόντων; Συνεχίστε την αναζήτηση!». Στην τρίτη αφίσα, η φράση «Οι πάγοι στους Πόλους λιώνουν. Everything is f***ed!».

Το εγχείρημα θέλει να επισκεφθούν οι Αυστραλοί τον ιστότοπο futurelandfill.org και να προσθέσουν το όνομά τους στη λίστα υπογραφών την οποία ξεκίνησε η σταρ του YouTube, Natalie Tran, ζητώντας από τη Woolworths να βάλει τελεία στις καμπάνιες προώθησης προϊόντων της με ooshies. Και να δεσμευθεί για ανακύκλωση των φτηνών παιχνιδιών.

Ίσως σας ενδιαφέρουν