Δέσποινα Βανδή: «Λίγο ακόμα καλοκαίρι ρε παιδιά!» (φωτογραφίες)
Συνεχίζει τις διακοπές της στην Κρήτη με τον Βασίλη Μπισμπίκη η τραγουδίστρια
Συνεχίζουν τις διακοπές τους τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου σε έναν από τους αγαπημένους τους προορισμούς, την Κρήτη, η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης,
Την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου, η τραγουδίστρια μοιράστηκε στα social media ένα κοινό στιγμιότυπό τους από παραλία του Ρεθύμνου, καθώς και εικόνες της στις οποίες ποζάρει στη θάλασσα με το μαγιό της.
Όπως φαίνεται μάλιστα, η τραγουδίστρια δε θέλει να τελειώσουν οι διακοπές, και εξέφρασε την επιθυμία της το καλοκαίρι να κρατούσε λίγο ακόμη:
«Λίγο ακόμα καλοκαίρι ρε παιδιά!!!», έγραψε στη λεζάντα της δημοσίευσης.
View this post on Instagram
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.